Co dělají ženy špatně

S diastázou se pracuje velmi specificky, korekční cvičení má svá daná pravidla, která nejsou široké veřejnosti známá. Pokud ženy po porodu začnou horlivě posilovat, může dojít naopak ke zhoršení stavu a k rozšíření rozestupu břišních svalů.

Pokud nejste pokročilí v práci s vlastním tělem, prkna, sklapovačky a intenzivní břišní trénink mohou na nefungujícím CORE napáchat nevratnou paseku. Neochuďte se o kýžené výsledky kvůli dychtivosti po cvičení.

Co dělají ženy špatně při cvičení na diastázu

Terapie diastázy nezahrnuje pouze cvičení, je třeba začít u tělesného postavení, s přípravou tkání a natonizováním svalstva.

5 pravd o diastáze:

  • Práce s diastázou je dlouhodobá činnost, svaly musejí obnovit svou primární činnost, vazivo zregenerovat, ale při správném životním stylu a pohybu můžete výsledky vidět již za dva měsíce.
  • Rehabilitace diastázy není pouze o cviku, ale zejména o postavení těla ve cviku.
  • Vážná diastáza se pravděpodobně nestáhne na 100 %, ale rekonvalescencí lze předejít zdravotním komplikacím. Důležitá je „kompenzace“ diastázy.
  • I majitelé tukové zásoby v oblasti břicha jsou schopni ztonizovat svaly a zacelit diastázu, chce to jen motivaci!
  • Co se týče redukce váhy, nejprve je nutné stabilizovat střed těla a až poté se pouštět do dynamičtějších cviků.
Online program Diastáza